Všeobecné obchodné podmienky
IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE
Prevádzkovateľ: Nordic Walking Katarína Árendáš
Sídlo: Trnavská cesta 74C, 821 02 Bratislava
IČO: 52008495
KONTAKTNÉ ÚDAJE
Adresa na doručovanie: Nordic Walking Katarína Árendáš OZ, Trnavská cesta 74A, 821 02 Bratislava
Kontakt:
e-mail: krokujeme@krokujeme.sk,
tel.: +421 911244507
WEB: https://www.krokujeme.sk/
(ďalej aj ako „Predávajúci“ alebo „My“)
Adresa, na ktorej môže zákazník uplatniť reklamáciu alebo sťažnosti:
Adresa na doručovanie: Nordic Walking Katarína Árendáš, Trnavská cesta 74C, Bratislava 821 02, e-mail: krokujeme@krokujeme.sk
ČLÁNOK I.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj „VOP“) upravujú práva a povinnosti našej spoločnosti ako Predávajúceho a Vás ako kupujúceho (ďalej aj ako „Zákazník“, „Kupujúci“ alebo „Vy“), ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej s Vami na diaľku (ďalej aj „kúpna zmluva“) prostredníctvom nášho elektronického obchodu na internetovej stránke www.krokujeme.sk (ďalej aj ako „portál“ alebo „KROKUJEME“)a sú jej neoddeliteľnou súčasťou.
- Zákazníkom môže byť každá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať služby na portály KROKUJEME, a za tým účelom vyplnila a odoslala elektronickú objednávku, čím vstúpila do zmluvného vzťahu s Predávajúcim.
- Kúpnou zmluvou uzatvorenou na diaľku sa rozumie zmluva medzi nami ako Predávajúcim a Vami ako Kupujúcim dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom záväzného objednávkového formulára zverejnenom na našej internetovej stránke www.krokujeme.sk, teda prostriedkom diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho a Kupujúceho.
- Uzatvorením kúpnej zmluvy sa Predávajúci zaväzuje dodať Kupujúcemu službu za podmienok určených týmito VOP a Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za službu dohodnutú kúpnu cenu, s ktorou sa riadne oboznámi pred uzatvorením kúpnej zmluvy.
ČLÁNOK II.
ČO JE TO ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA
- Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, ktorý obsahuje informácie o Kupujúcom (meno a priezvisko Kupujúceho, fakturačná a dodacia adresa Kupujúceho, prípadne jeho obchodné meno, sídlo spoločnosti, IČO, fakturačné údaje, telefónne číslo, e-mailová adresa, referenčné údaje objednávky, teda objednávací kód služby, počet, dátum vystavenia objednávky a spôsob platby a spôsob dopravy) a zoznam objednaného tovaru s kúpnou cenou za tento tovar (ďalej ako „objednávka“).
- Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku chápaná ako kúpna zmluva uzavretá na diaľku.
ČLÁNOK III.
POSTUP PRI VYTVORENÍ OBJEDNÁVKY
Vašu objednávku možno realizovať prostredníctvom nášho internetového portálu KROKUJEME.
KROK Č. 1: ZASLANIE ZÁVÄZNÉHO OBJEDNÁVKY
- Cez náš portál KROKUJEME si ako Zákazník môžete objednať akúkoľvek službu pri ktorom je umiestnená ikona nákupného košíka, kód služby a cena. Samotná prezentácia služby v internetovom obchode nepredstavuje právne záväznú ponuku, ide len o nezáväzný online katalóg.
- Po stlačení ikony nákupného košíka sa objednaný tovar alebo služba automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Po zadaní Vami vybraného tovaru do nákupného košíka sa môžete rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (vyplníte pripravený objednávkový formulár) alebo chcete pokračovať v nakupovaní. Pri vytváraní objednávky (kúpnej zmluvy) ste ako Zákazník povinný vyplniť údaje, ktoré od Vás systém vyžaduje. Tieto údaje budú použité pre účely vytvorenia objednávky a následné plnenie kúpnej zmluvy. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov uvedených v objednávke.
- Pred odoslaním objednávky Predávajúcemu má Kupujúci možnosť skontrolovať a meniť informácie vyplnení v objednávkovom formulári, a tiež zistiť a opraviť chyby vzniknuté pri zadávaní informácií do objednávky.
- Kliknutím na ikonu „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“ odošlete Predávajúcemu záväznú objednávku, čím potvrdzujete, že ste sa oboznámili s ponúkanou službou, s celkovou cenou a Vami zadané údaje v objednávke sú považované za úplné a správne. Spotrebiteľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
KROK Č. 2: DORUČÍME VÁM „POTVRDENIE O PRIJATÍ OBJEDNÁVKY“
- Objednávka odoslaná Kupujúcim podľa týchto VOP sa považuje za návrh na uzatvorenie Kúpnej zmluvy na dodávku objednanej služby podľa ustanovenia §43a ods. 1 Občianskeho zákonníka. Predávajúci je povinný vyhodnotiť obdržanú objednávku a posúdiť, či ju príjme. Predávajúci nie je povinný objednávku prijať, a to ani v prípade, ak je pre neho splniteľná.
- Po odoslaní objednávkového formulára bude táto objednávka zaregistrovaná v našom informačnom systéme, o čom Vás budeme informovať e-mailovým „POTVRDENÍM O PRIJATÍ OBJEDNÁVKY“ (akceptácia objednávky), inak platí, že k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi nami ako Predávajúcim a Vami ako Kupujúcim nedošlo. V tomto e-maily sa bude nachádzať celkový sumár Vašej objednávky, teda znenie Kúpnej zmluvy s Vašimi osobnými údajmi (fakturačné údaje, dodacie údaje, kontaktné údaje). V tomto kroku máte možnosť si tieto údaje skontrolovať a v prípade, ak by ste chceli niečo zmeniť, príp. doplniť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu: krokujeme@krokujeme.sk.
- Doručením potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu sa kúpna zmluva považuje za záväzne uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v objednávke špecifikovanej služby za uvedenú cenu, a to všetko za podmienok uvedených v týchto VOP.
DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE O ELEKTRONICKEJ OBJEDNÁVKE
- Vyplnením a zaslaním objednávkového formulára nám dávate súhlas na zaslanie elektronických faktúr. Dávame Vám do pozornosti, že za účelom riadneho plnenia kúpnej zmluvy je potrebné nás neodkladne informovať o zmenách, ktoré by mohli mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr, najmä o zmene e-mailovej adresy.
- Kupujúci je povinný skontrolovať obsah elektronickej objednávky uvedený v e-mailovom „POTVRDENÍ OBJEDNÁVKY“. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky potvrdenej zo strany Predávajúceho je Kupujúci povinný ihneď o tom upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy.
- Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:
- Identifikácia Kupujúceho ako je meno a priezvisko, bydlisko, kontakt (telefón a e-mailová adresa);
- Názov objednávanej služby podľa ponuky alebo tiež jej popis v ponuke;
- Počet;
- Zaslaním elektronickej objednávky potvrdzujete, že ste si tieto VOP prečítali a v celom rozsahu s nimi súhlasíte. Vyhradzujeme si právo na zmenu týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy, ktorá na ne odkazuje, a to v znení ku dňu, kedy je kúpna zmluva s Kupujúcim uzatvorená.
ČLÁNOK IV.
VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
Všetky uskutočnené (odoslané) objednávky „S POVINNOSŤOU PLATBY“ sú považované za záväzné.
- Vlastnícke právo k službe prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny (pričom tieto dve podmienky musia byť splnené kumulatívne).
ČLÁNOK V.
KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
KÚPNA CENA
- “Cena“ je kúpna cena za službu, ktorú je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu a ktorej výška, prípadne spôsob jej určenia, sú uvedené v Objednávke. Všetky tieto ceny sú platné počas celej doby, kedy sú zobrazené v rozhraní E-SHOP-u KROKUJEME. Tým nie je dotknuté právo Predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu s individuálne dohodnutými podmienkami.
- Po úhrade Vašej objednávky Vám zašleme emailom doklad. (email ste zadali pri vytvorení záväznej objednávky). Úhradou kúpnej ceny sa rozumie moment pripísania úhrady v celom rozsahu na účet Predávajúceho, na ktorý mala byť úhrada poukázaná na BANKOVÝ ÚČET PREDÁVAJÚCEHO: Tatra banka, a.s. IBAN: SK87 1100 0000 0029 42 06 5683
Platobná brána TatraPay (platobné karty spoločnosti VISA, MASTERCARD, GooglePay a ApplePay)
Platobné metódy sú napojené na platobnú bránu spoločnosti Tatra banka a.s., ktorá poskytuje zabezpečenú technológiu prijímania platobných kariet a online bankových prevodov. Čísla platobných kariet, kreditných kariet a heslá k elektronickému bankovníctvu zadávate pomocou zabezpečeného a dôveryhodného kanála spoločnosti Tatra banka a.s.
ČLÁNOK VI.
DODACIE PODMIENKY
- Digitálny produkt (elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči) sa považuje za dodaný dňom, kedy Predávajúci poskytne Kupujúcemu prístupové údaje k produktu. Predávajúci poskytne tieto prístupové údaje do 24 hodín od pripísania platby na bankový účet Predávajúceho.
ČLÁNOK XIV.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Práva Kupujúceho vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
- VYŠŠIA MOC: Povinnosti nahradiť škodu sa zmluvná strana zbaví, ak preukáže, že jej v splnení Kúpnej zmluvy dočasne alebo trvale zabránila mimoriadna nepredvídateľná a neprekonateľná prekážka, ktorá vznikla nezávisle od jej vôle.
- Kúpnu zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán.
- Tieto VOP platia, ak nie je výslovne medzi Predávajúcim a Kupujúcim písomne dohodnuté niečo iné alebo pokiaľ z príslušnej právnej úpravy nevyplýva niečo iné. Osobitné podmienky uvedené v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP. Tieto VOP platia tiež vtedy, ak sú na objednávkach Kupujúceho uvedené podmienky iné s výnimkou, že tieto boli Predávajúcim písomne uznané.
- Potvrdením tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ pred odoslaním objednávky Kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito VOP, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.